Thursday, June 11, 2009

How accurate were some of the Telegraph's expensegate claims?

Here's an interesting article from on the accuracy, or otherwise, of some of the Telegraph expensegate claims, which includes copious quotes from the LDV team.

I am pleased to see that Andrew Brown has received a libel pay-out from Scotland on Sunday, which he is donating to a research fund in his niece's name. I was very sad that Andrew Brown was dragged into the expenses business. He is not a politician and didn't deserve such treatment.

No comments:

Post a Comment